Wie luistert naar de gast heeft de toekomst.

Touch & Go voor de Hotellerie


Het blijft een uitdaging om op een professionele en innovatieve wijze de wensen en meningen van uw gast te meten. Tevreden gasten zijn doorgaans loyale gasten en zij praten positief over uw organisatie.


Met Touch & Go meet u de tevredenheid van uw gasten en krijgt u zicht op de sterke punten en verbeterpunten van uw hotelorganisatie. Uw gasten bezitten een schat aan informatie die uw hotel kan helpen om te verbeteren.


Met Touch & Go kunt u de tevredenheid, wensen en klachten van uw gasten digitaal inzichtelijk maken.

Waarom Touch & Go binnen uw hotel?


  • Het verhoogt de gasttevredenheid, wat leidt tot meer omzet
  • U kunt meten wat er leeft binnen uw organisatie
  • Meet het klacht oplossend vermogen van uw werknemers
  • Direct inzicht in ontevreden gasten en hebt de kans om direct en adequate te reageren
  • 24/7 inzicht in heldere rapporten en statistieken over uw organisatie
  • Verkleint de kans op slechte recensies op internet
  • Een uitgesproken kans om van uw gast een ambassadeur te maken

Bent u nieuwsgierig geworden naar de werking van Touch & Go en wat het kan doen voor uw bedrijf?


Neem contact op
vrouw

Bekijk de video