Luister naar uw gast om ze te binden aan uw bedrijf!

Touch & Go voor de Cafetaria


Waarom ziet u bepaalde gasten niet meer terug in uw bedrijf? Zijn ze niet netjes geholpen? Is het assortiment niet meer voldoende? Sluit het assortiment nog wel aan bij de wensen van de gast? Is de uitstraling van mijn bedrijf nog wel voldoende? Draagt het personeel nog wel uit wat u voor ogen heeft? Vooral in de cafetariabranche is het moeilijk om inzicht te krijgen in de denkwijze van uw gast. De concurrentie is vaak op iedere hoek te vinden en uw gast heeft hierdoor keuze genoeg.


Met Touch & Go beschikt u over een applicatie waarmee u inzichtelijk kunt krijgen hoe uw gasten over uw bedrijf denken. Alle informatie is middels uw persoonlijke logincode op ieder moment van de dag terug te zien in een voor u ingericht statistieken dashboard. Per dag, maand of een bepaalde periode kunt u alle reacties en beoordelingen inzien. Dit geeft u de mogelijkheid om direct feedback te geven aan ontevreden gasten.

Waarom Touch & Go binnen uw bedrijf?


  • Het verhoogt de gasttevredenheid, wat leidt tot meer omzet
  • U kunt meten wat er leeft binnen uw bedrijf
  • U heeft inzicht in ontevreden klanten en hebt de kans om direct en adequate te reageren
  • 24/7 inzicht in heldere rapporten en statistieken over uw bedrijf
  • Verkleint de kans op slechte recensies op internet
  • Een uitgesproken kans om van uw gast een ambassadeur te maken

Bent u nieuwsgierig geworden naar de werking van Touch & Go en wat het kan doen voor uw bedrijf?


Neem contact op
vrouw

Bekijk de video